خوشنویسی نوین‌تحریر

دپارتمان مجازی خوشنویسی با خودکار نوین‌تحریر

خوشنویسی نوین‌تحریر

دپارتمان مجازی خوشنویسی با خودکار نوین‌تحریر

خوشنویسی نوین‌تحریر

محفلی آرام و دوست‌داشتنی برای هنرمندان و علاقمندان به خوشنویسی با خودکار و خط تحریری!

مشاوره و ثبت سفارش
09307526507

اینستاگرام
Instagram.com/NovinTahrir

تلگرام ویدیوهای خط خودکاری
NovinTahrir

تلگرام اخبار ما
AramFamily

موارد قابل ارائه:
* کلاس خط مجازی با پشتیبانی عالی
* کتاب تخصصی خوشنویسی با خودکار
* کاغذ یادداشت ویژه خط خودکاری
* تابلو خط و لوح تقدیر و سپاس
* طراحی گرافیک: لوگو، کتاب و مجله
* کلاس مجازی فتوشاپ
* مهرخاتم لیزری
* عروسک کچه‌ای

                                                                                  با یاد او آسمان دل آبی‌تر

از وقتی که فکر ایجاد نوین تحریر به ذهن‌مون رسید، یعنی حدود دو سه سال پیش، فعالیت‌هایی را بی‌صدا شروع کرده بودیم؛ ولی نوین‌تحریر هفته گذشته با برگزاری خیریة یاعلی(ع) که در دبیرستان علامه حلی، همزمان با برگزاری پنجمین نمایشگاه آثار برتر پژوهشی دبیرستان دورة اول علامه حلی5 تهران برپاشد، رسماً کار خود را آغاز کرد.

در این طرح خیریه بازدیدکنندگان و دانش‌آموزان هرمقدار که دوست داشتند، به صندوقی که برای حمایت از دانش‌آموزانِ بی‌بضاعتِ این سرزمین درنظرگرفته شده بود کمک می‌کردند. نام یا شعری زیبا انتخاب می‌کردند و به صورت خوشنویسی شده با خودکار هدیه می‌گرفتند. این حرکت شور و حالی در نمایشگاه بین بچه‌های تیزهوش و خانواده‌های فرهنگی ایجاد کرده و همه را به ذوق آورده بود که این هنر زیبا را یاد بگیرند.

این دغدغه بین افراد علاقمند شنیده می‌شد که آیا کسی که استعداد ذاتی ندارد هم می‌تواند به این زیبایی بنویسد؟ و یا سؤالاتی از این دست که چه مدت زمان لازم است تا این هنر را خوب یاد بگیریم؟!

در پاسخ به تمامی این سؤالات باید بگوییم که یادگیری ِهر هنری به‌خصوص هنر خوشنویسی بیش از استعداد به تلاش و صبر و پشتکار نیاز دارد! چه بسیار خطاطان و خوشنویسان بنامی هستند که وقتی پای صحبت‌هایشان می‌نشینی اظهار می‌کنند، آن چیزی که در موفقیت‌شان مؤثر بوده است، استعداد نیست، بلکه پیگیری بوده است و پشتکار...

در مورد مدت زمان یادگیری هم باید بگوییم که به زودی جدول کلاس‌ها و مدت زمان دوره‌ها روی سایت قرارخواهدگرفت؛ اما این اعداد و رقم‌ها هیچ‌کدام وحیِ مُنزَل نیست و همه چیز به خودِ شما بستگی دارد.

بنابراین، ما به همة کسانی که علاقمند به یادگیری خوشنویسی هستند توصیه می‌کنیم بند کفش‌هایشان را محکم ببندند و قدم در این مسیر زیبا بگذارند. مسیری پُر از شگفتی‌های دوست‌داشتنی...

مسیر بسته به زمان و تمرین شماست که طولانی و یا کوتاه می‌شود؛ اما همین در مسیر خوشنویسی قدم برداشتن، بسیار زیبا و لذت‌بخش است. این را ما به شما قول می‌دهیم.

بی‌صبرانه منتظر دیدارتان در دپارتمان مجازی خوشویسی با خودکار نوین‌تحریر هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی